Довідкова інформація

8 фінтех-інновацій, які впливають на споживчий досвід

інновації

Інновації в області фінтеху дозволяють фінансовим установам обслуговувати клієнтів новими й несподіваними способами. Фінансова галузь експериментує з автоматизацією, прогнозною аналітикою, новими платформами доставки, цифровим банкінгом, блокчейном тощо. Ці зміни допомагають установам надавати послуги більш високої якості за нижчими цінами.

У результаті компанії фінансового сектора можуть створювати ефективні бізнес-стратегії, спираючись на очікування споживачів. Акцент робиться на створенні більш досконалих цифрових процесів, які споживачі можуть персоналізувати. І ці удосконалення цифрових фінансових технологій створюють більш позитивний досвід споживачів. Розглянемо деякі передові технології, які безпосередньо впливають на відносини між споживачами та фінансовими установами.

Чат-боти й віртуальні помічники для навчання споживачів

Мобільні пристрої, покращене під’єднання до мережі та вдосконалення штучного інтелекту спростили впровадження чат-ботів і віртуальних помічників. Фінансові установи почали ефективно використовувати фінтехнології для створення освітнього контенту для споживачів.

Більшість людей не підковані у фінансовому плані. Коли вони звертаються в будь-яку фінансову установу, вони шукають поради. У минулому консультанти допомагали споживачам зрозуміти їх потреби та “болі”. Однак у більшості клієнтів є схожі запитання з невеликими варіаціями.

Банки та інші фінансові установи намагалися відповісти на ці запитання на сторінках поширених запитань (FAQ). Але ці сторінки довгі, і під них складно налаштувати зручну навігацію. Таким чином, підприємства фінансового сектора використовують чат-ботів і віртуальних помічників для більш ефективного контенту.

Штучний інтелект для прогнозної аналітики

Крім чат-ботів і віртуальних помічників, штучний інтелект також підтримує великомасштабну прогнозну аналітику, щоб допомогти споживачам знайти більш персоналізований досвід. Тепер банки мають можливість збирати всі дані про конкретного споживача та створювати конкретне фінансове рішення (наприклад оформлення кредиту в онлайн режимі) в режимі реального часу.

Раніше такий рівень персоналізації був немислимий. Це може зруйнувати традиційну модель процесів перевірки, заощаджень та управління кредитами. Банки можуть використовувати прогнозну аналітику на основі штучного інтелекту для розробки індивідуальних фінансових пакетів для окремих клієнтів. Штучний інтелект у фінтеху допомагає посилити утримання клієнтів, прискорити розгляд кредитів і запобігти фінансовому шахрайству.

Банківська справа тільки в діджиталі

У минулому довіра споживачів до фінансових установ залежала від фізичної інфраструктури. Зараз усе змінюється. Більшість банків уже підтримують деяку форму цифрової присутності через вебсайти та мобільні додатки. Однак нове покоління банків переходить на цифрові технології, щоб охопити споживачів, що віддають перевагу мобільним пристроям.

Цифрові банки (найяскравіший приклад фінтехнологій на ринку сьогодні) скорочують витрати на інфраструктуру та людські ресурси. Таким чином, вони можуть надавати більш дешеві послуги тої самої якості, що й традиційні банки. У міру того, як усе більше цифрових банків починають пропонувати споживачам більш вигідні угоди, традиційним фінансовим установам доведеться конкурувати. В цілому це надасть споживачам кращі можливості.

Блокчейн

Незважаючи на те що життєздатність криптовалюти є предметом гарячих суперечок, існує версія, що блокчейн може принести користь споживачам та індустрії фінансових технологій.

Деякі з найбільших фінансових інститутів, такі як JP Morgan, Wells Fargo, Bank of America, Agricultural Bank of China Limited та інші намагаються використовувати технологію блокчейн для надання різних фінансових послуг. Успіх цих технологій може знизити вартість фінансових послуг для споживачів. 

Публічна хмара

Індустрія фінансових технологій відстає в поширенні хмарних технологій. Галузь у цілому обережно ставилася до переміщення інформації в хмару з міркувань безпеки. Однак впровадження хмарних технологій прискорюється.

Впровадження загальнодоступної хмари має безліч переваг для фінансового бізнесу. Хмара забезпечує більш швидкий спосіб надання послуг споживачам. Компаніям доводиться вкладати менше капіталу.

Вона оптимізує операції та допомагає будувати процеси, орієнтовані на споживача. Згідно зі звітом PWC, до 2021 року публічна хмара стане основною моделлю інфраструктури для фінансових послуг.

utm_Campaign
Сума:
грн
-
+
Термін:
днів
-
+
Сума
Проценти

Сума погашення

ОТРИМАТИ ГРОШІ