Питання та відповіді

О нас
Що таке CreditPlus?

CreditPlus — сервіс простого онлайн-кредитування, який допомагає розв'язати фінансові питання не виходячи з дому чи роботи.

Наша місія — цілодобово надавати нашим клієнтам просту та швидку фінансову підтримку.

Торгова марка CreditPlus зареєстрована компанією ТОВ «Авентус УКРАЇНА». Детальну інформацію про компанію можна отримати в розділі «Про нас» на головній сторінці сайту.

Отримання кредиту
Як взяти кредит?

Для нових клієнтів оформлення онлайн-кредиту в CreditPlus складається з трьох кроків:

  1. вибрати суму та строк на кредитному калькуляторі, натиснути кнопку «Отримати гроші»;
  2. заповнити онлайн-анкету, зареєструвати банківську картку для отримання грошей;
  3. ознайомитися з офертою (договором) в особистому кабінеті після позитивного рішення; підтвердити згоду з допомогою SMS-коду й отримати гроші на картку.

Зареєстрованим клієнтам, які раніше користувалися нашим сервісом, буде досить в особистому кабінеті вибрати необхідну суму та строк кредиту. Весь процес отримання грошей займе не більш ніж 2 хвилини.

Час оформлення першого кредиту варіюється між 7-15 хвилинами.

Де можна отримати кредит?

Кредит у CreditPlus можна отримати в будь-якому населеному пункті України (крім АРК і ОРДЛО) не виходячи з дому. Потрібні тільки паспорт, ІПН, доступ в інтернет і банківська картка для зарахування грошей.

Які вимоги до позичальника для отримання кредиту?
  • Громадянство України.
  • Вік від 18 до 65 років.
  • Наявність мобільного телефону.
  • Наявність паспорта (або ID-карти) та ідентифікаційного коду.
  • Наявність банківської картки.
На який строк можна оформити кредит?

Ви можете отримати кредит строком до 30 днів із можливістю подовження. З умовами пролонгації можна ознайомитися в розділі «Як подовжити».

На яку суму можна отримати онлайн-кредит?

У сервісі простого онлайн-кредитування CreditPlus ви можете отримати перший кредит на суму до 10 000 грн. При повторному зверненні сума збільшується до 15 000 грн.

Чи можна збільшити суму за активним кредитом?

На жаль, наразі ця функція недоступна. Збільшити суму кредиту можливо тільки при наступному зверненні.

Максимальна сума на повторний кредит становить 15 000 грн. 

Зверніть увагу: автоматизована система ухвалення рішень визначає максимально доступну суму кредиту. Вона залежить від кредитного рейтингу клієнта й може відрізнятися від бажаної.

Чи можна взяти новий кредит, якщо попередній ще не погашений?

Така можливість відсутня. У вас може бути тільки один активний кредит у CreditPlus.

Коли можна оформити заявку на новий кредит після погашення активного?

Відразу ж після погашення активного кредиту в CreditPlus ви можете оформити заявку на новий.

Зверніть увагу: при повторному кредиті вам можуть надати знижку відповідно до умов нашої програми лояльності.

Питання по заявці
Як дізнатися рішення щодо заявки?

Рішення щодо кредиту автоматично ухвалює система протягом декількох хвилин. Ви отримаєте результат у SMS за вказаним вами контактним номером. Також статус заявки можна побачити в особистому кабінеті.

У рідкісних випадках розгляд заявки може тривати довше. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб цей час не перевищував 15 хвилин.

Як розглядаються заявки в неробочий час?

Ми розглядаємо заявки на отримання кредиту цілодобово, без вихідних. Тому можете звертатися до нас тоді, коли вам потрібно. Будемо раді допомогти!

Як підвищити шанси на отримання онлайн-кредиту?
  1. Уважно заповніть усі поля заявки на кредит. Перевірте правильність паспортних даних (чи не переплутали місцями такі параметри, як прізвище, ім'я, по батькові, дата народження й дата видачі паспорта), ІПН, контактні телефони тощо. Якщо у вас виникають запитання, зверніться до служби підтримки в онлайн-чаті на нашому сайті. Або зателефонуйте за будь-яким номером телефону, вказаним у розділі контактів.
  2. Вказуйте виключно правдиву інформацію під час заповнення анкети. Неповні або неправдиві дані можуть негативно вплинути на ухвалення рішення за вашою заявкою.
  3. Намагайтеся не використовувати технології або програмне забезпечення, які змінюють або приховують ваші дані в інтернеті (наприклад, IP-адресу).
  4. Переконайтеся, що у вас є банківська картка, на яку ви можете отримати гроші (активна, не прострочена, видана на ваше ім'я). Ми рекомендуємо використовувати картку ПриватБанку.
  5. Щоб отримати кредит на більшу суму та на вигідніших умовах, формуйте позитивну кредитну історію.

Якщо ви отримали відмову, зверніться до Бюро кредитних історій (УБКІ). Можливо, у вас є вже закриті кредити, але інформація щодо них у кредитному бюро не оновлена.

Оплата кредиту
Як погасити кредит?

Є декілька способів, як погасити кредит у CreditPlus або оплатити нараховані відсотк

  1. В особистому кабінеті за допомогою картки будь-якого українського банку. Оплата без додаткових комісій, кошти зараховуються онлайн.
  2. Через мережу терміналів ПриватБанку (розділ «Комунальні платежі») або Приват24 (розділ «Мої платежі»). Шукайте нас за кодом 41078230 (Credit Plus). У призначенні платежу вкажіть свій ІПН. Кошти зараховуються протягом 30 хвилин.
  3. Банківським переказом у касі будь-якого банку України. Для вашої зручності ми рекомендуємо звертатися до відділення ПриватБанку.
    Наші реквізити:
    ТОВ "АВЕНТУС УКРАЇНА"
    ЄДРПОУ 41078230
    Рахунок №UA163206490000026507052600017 у ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (МФО 320649
    Призначення платежу: "Платіж за кредитом №ХХХХ, клієнт Прізвище Ім'я По батькові, ІПН ХХХХХХХХХХ"

    Зверніть увагу: банки можуть стягувати додаткову комісію, а платіж може надійти на наш рахунок протягом декількох днів. Згідно з умовами договору датою платежу вважається дата зарахування грошових коштів на наш рахунок.

  4. У телефонному режимі (якщо на рахунку, який зареєстрований в особистому кабінеті, є доступна сума для оплати). Зверніться до служби підтримки CreditPlus за безкоштовним номером 0 (800) 753-363.
  5. Через термінали IBox, EasyPay, City24, Sistem (SIS). Для цього необхідно:
    • вибрати CreditPlus у категорії «Банківські послуги» (в EasyPay — категорія «Банки та фінансові послуги»);
    • ввести номер мобільного телефону, вказаний під час реєстрації, або ІПН;
    • сплатити або подовжити кредит.
Чи можна погасити кредит достроково?

Так, погасити кредит у CreditPlus можна достроково в будь-який день. Чим раніше ви повернете кредит, тим менше заплатите за час користування кредитними коштами. Відсотки будуть нараховані тільки за ті дні, коли ви фактично користувалися кредитом.

Дізнатися суму, яку наразі необхідно сплатити, ви можете в особистому кабінеті або в службі підтримки CreditPlus (зателефонуйте за безкоштовним номером 0 (800) 753-363.

Як погасити частину кредиту?

Наші клієнти можуть погасити кредит повністю або частково. Зверніть увагу: часткова оплата без подовження кредиту доступна, якщо у вас немає простроченої заборгованості. Щоб погасити частину кредиту, авторизуйтесь в особистому кабінеті й скористайтеся розділом «Часткове погашення кредиту».

Які умови часткового погашення кредиту?

Часткова оплата без подовження кредиту доступна, якщо у вас немає простроченої заборгованості. При частковому погашенні в першу чергу погашаються відсотки. Сума, що залишилася, буде спрямована на погашення тіла кредиту.

На яку суму будуть нараховуватися відсотки після часткового погашення?

Після часткового погашення відсотки будуть нараховуватися виключно на залишок тіла за кредитом.

Які наслідки несплати кредиту?

Ми радимо дотримуватися умов договору, які ви приймаєте під час оформлення кредиту. Порушення його вимог може призвести до негативних фінансових наслідків і погіршити вашу кредитну історію.

Компанія передає інформацію про кредити клієнтів до Бюро кредитних історій (УБКІ). Дані про прострочену заборгованість погіршують ваш кредитний рейтинг та унеможливлюють доступ до кредитування в банках й інших фінансових компаніях.

Де взяти довідку про погашення кредиту?

Вам нададуть довідку про погашення кредиту відразу після його закриття. Завантажити документ можна в особистому кабінеті.

Чи нараховуються відсотки по кредиту в період дії карантину?

В період дії карантину проценти і тіло кредиту необхідно сплачувати у розмірі та термін передбачений договором. Позичальники звільняються виключно від сплати неустойки (штрафів та пені), у зв’язку з чим наша компанія призупинила їх нарахування.

Проценти не є неустойкою тому нараховуються відповідно до умов договору.

Чи нараховуються штрафи і пені в період дії карантину?

Споживачі звільнені від сплати пені та штрафів (неустойки) до 30 квітня 2020 року. Дана норма прийнята згідно Закону № 533-IX від 17.03.2020 року, який спрямований на підтримку платників податків в період вчинення дій спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновіруса (COVID-19).

Інформуємо вас про те, що компанією Авентус Україна (тм CreditPlus) було призупинено нарахування пені та штрафів для всіх клієнтів (споживачів), що мають відкритий кредит відповідно до Закону.

Після завершення встановленого Законом терміну нарахування неустойки буде поновлено.

На який період призупинено нарахування пені та штрафів в період дії карантину?

Споживачі звільнені від сплати пені та штрафів (неустойки) до 30 квітня 2020 року. Дана норма прийнята згідно Закону № 533-IX від 17.03.2020 року, який спрямований на підтримку платників податків в період вчинення дій спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновіруса (COVID-19).

Після завершення встановленого Законом терміну нарахування неустойки буде поновлено.

Продовження кредиту
Як подовжити онлайн-кредит?

Для подовження кредиту досить сплатити суму нарахованих відсотків за період, протягом якого ви користуєтеся кредитними коштами. Якщо ви оплачуєте суму, яка перевищує нараховані відсотки на поточний період, частина коштів буде направлена на погашення тіла кредиту.

Після оплати відсотків, відповідно до умов договору, кредит буде автоматично подовжений.

Зверніть увагу

  1. Строк подовження той самий, що й початковий строк кредиту. Новий строк почнеться з наступного дня після оплати фактично нарахованих відсотків, штрафів і пені. Коли у вас буде сума для повної оплати, ви самостійно зможете вибрати дату погашення та закрити кредит достроково.
  2. З нового періоду користування кредитом діє стандартна відсоткова ставка, передбачена договором (1.9% на день за фактичну кількість днів користування кредитом).
  3. Послуга подовження недоступна для клієнтів з невеликою сумою кредиту (залишок тіла — менш ніж 400 грн), а також для клієнтів зі значним періодом прострочення. Компанія залишає за собою право відмовити клієнтові в подовженні кредиту відповідно до умов договору.
  4. Оплатити необхідну для подовження суму можна в особистому кабінеті або іншим способом, зазначеним у розділі Як погасити.
На який строк можна подовжити кредит?

Строк подовження той самий, як початковий строк кредиту. Зверніть увагу: повне або часткове дострокове погашення кредиту можливе в будь-який день без додаткових комісій.

Яким буде розмір відсоткової ставки після пролонгації?

Після подовження кредиту діє стандартна відсоткова ставка — 1.9% на день на залишок тіла за кредитом. Зверніть увагу: подовжуючи строк користування кредитом, ви зберігаєте гарну кредитну історію й економите на оплаті штрафів і пені. Повне або часткове дострокове погашення кредиту можливе в будь-який день без додаткових комісій.

Скільки разів можна оформити послугу пролонгації позики?

Ви можете подовжувати строк користування кредитом стільки разів, скільки необхідно. Єдина умова — залишок тіла кредиту має бути більш ніж 400 грн. Для подовження потрібно оплатити фактично нараховані відсотки за період користування кредитом.

Як отримати знижку
Як отримати знижку або промокод?

У CreditPlus є програма лояльності. З її допомогою клієнт може отримати знижку й оформити кредит на максимально вигідних умовах.

Щоб отримати знижку, використовуйте будь-який із запропонованих способів.

  1. Оформіть перший кредит. Для тих, хто ще не брав кредит у CreditPlus, ми надамо знижку. Знижка буде врахована автоматично, додаткових дій від вас не знадобиться.
  2. Скористайтеся програмою лояльності для постійних клієнтів. З її допомогою можна заощадити 5-25% від вартості кредиту. Подробиці доступні за посиланням.
  3. Підпишіться на новини компанії або отримайте доступ до особистого кабінету після реєстрації на сайті. Ви будете регулярно отримувати промокоди й наші акційні пропозиції. Ви будете регулярно отримувати промокоди й наші акційні пропозиції.

Якщо за допомогою цих способів ви не змогли отримати знижку, зверніться до консультантів нашої служби підтримки.

Особистий кабінет
Як увійти в особистий кабінет?

Для входу в особистий кабінет перейдіть за посиланням creditplus.ua/user. Логін — це ваш номер телефону, вказаний під час реєстрації. Пароль — унікальний цифровий ідентифікатор. Ви будете отримувати його в SMS під час кожної спроби авторизації в особистий кабінет.

Нікому не повідомляйте свій пароль. Якщо у вас виникли підозри щодо використання пароля третіми особами, терміново зв'яжіться з нами за телефоном 0 (800) 753-363.

Як додати карту
Як додати нову картку?

Щоб змінити картку або додати нову, скористайтеся стандартною процедурою реєстрації банківської картки у своєму особистому кабінеті.

Чому я не можу зареєструвати картку?

Ми максимально спростили процес, але іноді зареєструвати картку все ж не вдається.

Основні причини проблем під час реєстрації

  1. За карткою відсутній ліміт операцій в інтернеті, і їхнє проведення не дозволено. Ви можете встановити ліміт для розрахунків, зателефонувавши в банк або використовуючи інтернет-банкінг.
  2. Ви помилилися під час введення реквізитів картки. Уважно повторіть операцію ще раз і заповніть усі дані.
  3. Картка не активна, заблокована або прострочена. Необхідно зареєструвати дійсну картку.

Зверніть увагу: ми не зберігаємо реквізити вашої картки. Повні дані картки ви вводите на сторінці платіжного провайдера, який забезпечує безпечне зберігання інформації та проведення операцій.

Телефон та SMS-сповіщення
Як змінити номер телефону?
  1. Зайдіть у розділ «Персональна інформація» в особистому кабінеті. Надішліть на info@creditplus.ua лист з вашої електронної пошти, яка зазначена в заявці на кредит. Вкажіть у тексті ваш новий номер телефону та ІПН. Після цього чекайте на телефонний дзвінок служби підтримки з подальшими інструкціями.
  2. Зателефонуйте за безкоштовним номером 0 (800) 753-363, якщо у вас немає можливості надіслати електронний лист. Консультанти нашої служби підтримки з радістю допоможуть вам у розв'язанні питання.

Заявки на зміну номера телефону розглядаються виключно в робочий час: понеділок — п'ятниця, 8:00-23:00; субота — неділя, 9:00-21:00.

Процедура зміни номера розроблена для вашої безпеки. Дякуємо за розуміння!

Що робити, якщо не приходить SMS із кодом?
  1. Уважно перевірте коректність телефонного номера (на екрані зазначено той, на який надіслано SMS). У разі помилки змініть номер (натисніть відповідну кнопку) і подайте запит на повторну відправку коду.
  2. Якщо код не надійшов протягом 60 секунд, подайте повторний запит, натиснувши відповідну кнопку.
  3. Якщо код не надходить, спробуйте перезавантажити мобільний телефон. Зачекайте декілька хвилин і повторіть процедуру.
  4. Якщо код все одно не надходить, можливо, на телефоні недостатньо пам'яті для отримання нових повідомлень. Спробуйте очистити історію SMS свого телефону.
Персональні дані
Як видалити дані про себе?

Реєструючись на сайті creditplus.ua, Споживач надає свою Згоду на збір та обробку персональних даних. З огляду на закон відкликати його неможливо. Законодавство України зобов'язує нас зберігати інформацію про споживачів фінансових послуг. Саме тому ми не можемо видалити дані про клієнта та його дії в сервісі кредитування creditplus.ua.

За вашим запитом ми відключимо акаунт. Також ви можете подати заявку на відключення email- і SMS-повідомлень.

utm_Campaign
Сума:
грн
-
+
Термін:
днів
-
+
Сума
Проценти

Сума погашення

ОТРИМАТИ ГРОШІ