Питання та відповіді

Що таке CreditPlus?

CreditPlus - сервіс простого онлайн-кредитування, який допомагає вирішити фінансові питання не виходячи з дому чи з роботи.

Наше завдання – просте та швидке надання цілодобової фінансової підтримки нашим клієнтам.

Торгова марка CreditPlus зареєстрована компанією ТОВ "Авентус УКРАЇНА".
Детальну інформацію про компанію можна отримати в розділі "Про нас" на головній сторінці нашого сайту.

Отримання кредиту
Як отримати кредит?

Для нових клієнтів оформлення онлайн-кредиту в CreditPlus складається з трьох кроків:

  1. Обрати термін та суму кредиту за допомогою кредитного калькулятора і натиснути кнопку "Отримати гроші".
  2. Заповнити онлайн-анкету, зареєструвати банківську картку для отримання грошей.
  3. Після позитивного рішення ознайомитися з офертою (договором) в особистому кабінеті, підтвердити згоду за допомогою SMS-коду та отримати гроші на картковий рахунок.

Зареєстрованим клієнтам, які раніше користувалися нашим сервісом, буде досить в особистому кабінеті вибрати необхідну суму і термін кредиту. Весь процес отримання грошей займе не більше 2 хвилин.

Де можна отримати кредит?

Кредит у CreditPlus можна отримати у будь-якому населеному пункті України (крім АРК та ОРДЛО) не виходячи з дому, маючи лише паспорт, ІПН, доступ до Інтернет та банківську картку для зарахування грошей.

Вимоги до позичальника для отриманні кредиту?
  • громадянство України
  • вік від 18 до 65 років
  • мобільний телефон
  • паспорт (старого зразку або ID карта), ІПН
  • особиста банківська картка
Який термін кредиту?

У Вас є можливість оформити кредит терміном до 30 днів з можливістю продовження кредиту.

З умовами продовження кредиту ви можете ознайомитись у розділі «як продовжити».

На яку суму можна отримати онлайн кредит?

У сервісі простого онлайн-кредитування CreditPlus у вас є можливість отримати перший кредит на суму до 10 000 грн., при повторному звернені сума збільшується до 12 000 грн.

Чи можна збільшити суму по діючому кредиту?

Нажаль, можливість збільшити суму по діючому кредиту наразі відсутня. При цьому збільшення суми кредиту можливе при наступному зверненні. При цьому максимальна доступна сума на повторний кредит складає 12 000 грн. Звертаємо вашу увагу, що автоматизована система прийняття рішень визначає максимальну доступну суму кредиту, яка залежить від кредитного рейтингу клієнта та може відрізнятися від бажаної.

Чи можна взяти кредит, якщо попередній ще не погашено?

Така можливість відсутня. Одночасно у вас може бути лише один діючий кредит у СreditPlus.

Коли можна оформити заявку на новий кредит після погашення діючого?

Відразу після погашення діючого кредиту в СreditPlus у вас є можливість оформити заявку на новий кредит та отримати гроші (зокрема зі знижкою згідно програми лояльності).

Питання по заявці
Як дізнатися рішення по заявці?

Рішення за кредитом ухвалюється системою автоматично протягом декількох хвилин. Ви отримаєте результат в СМС-повідомленні на зазначений Вами контактний номер. Також статус заявки можна побачити в особистому кабінеті.

У окремих поодиноких випадках розгляд заявки може тривати трохи більше. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб цей час не перевищував 15 хвилин.   

Як розглядаються заявки в неробочий час?

Заявки на отримання кредиту розглядаються 24/7 без вихідних, тому ви можете звертатися до нас тоді, коли вам потрібно. Будемо раді допомогти!

Як підвищити шанси на отримання онлайн-кредиту?

підвищити шанси на отримання онлайн-кредиту?

  1. Уважно заповніть усі поля заявки на кредит. Переконайтесь у правильності паспортних даних (чи не переплутані місцями такі параметри, як прізвище, ім'я, по батькові, дата народження і дата видачі паспорта), ІПН, контактних телефонів і т.д. У разі виникнення питань - напишіть нам у чат на сайті чи зателефонуйте.
  2. Вказуйте виключно правдиву інформацію при заповненні заявки. Зазначення неповної чи неправдивої інформації буде розцінене як негативний фактор.
  3. Намагайтеся не використовувати технології чи програмне забезпечення, які змінюють чи приховують ваші дані у мережі Інтернет (наприклад IP-адресу).
  4. Переконайтеся, що у вас є банківська картка, на яку ви можете отримати гроші (активна, не прострочена, видана на ваше ім'я). Ми рекомендуємо використовувати картку Приватбанку.
  5. Для отримання кредитів на більшу суму та на вигідніших умовах - формуйте позитивну кредитну історію.

Якщо ви отримали відмову, то зверніться в Бюро кредитних історій – можливо, у вас є кредити, які вже закриті, але інформація по них в кредитному бюро не оновлена.

Оплата кредиту
Як оплатити кредит?

Погасити кредит CreditPlus чи сплатити нараховані відсотки можна одним із таких способів:

  1. В особистому кабінеті за допомогою банківської картки будь-якого українського банку. Оплата без додаткових комісій, кошти зараховуються онлайн.
  2. Через мережу терміналів Приватбанку (розділ "Комунальні платежі") або Приват24 (розділ "Мої платежі"), знайти нас за кодом 41078230 (Credit Plus). У призначенні платежу потрібно обов'язково вказати Ваш ІПН. Час зарахування коштів до 30 хвилин.
  3. Банківським переказом у касі будь-якого українського банку (для вашої зручності ми рекомендуємо звертатися до відділень ПриватБанку).
    Наші реквізити:
    ТОВ "АВЕНТУС УКРАЇНА"
    ЄДРПОУ 41078230
    Рахунок №UA163206490000026507052600017 у ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (МФО 320649
    Призначення платежу: "Платіж за кредитом №ХХХХ, клієнт Прізвище Ім'я По батькові, ІПН ХХХХХХХХХХ"

    Звертаємо увагу, що у разі сплати через банк, може бути стягнута додаткова комісія банку, а платіж може надійти на наш рахунок лише через декілька днів. Відповідно до умов договору, датою платежу вважається дата зарахування коштів на наш рахунок.

  4. В телефонному режимі, звернувшись до служби підтримки CreditPlus за безкоштовним номером 0 (800) 330-263, якщо доступна сума для оплати є на картковому рахунку, який зареєстрований в особистому кабінеті.
  5. Через термінали: IBox, EasyPay, City24, Sistema (SIS). Для цього необхідно:
    • обрати "CreditPlus" в категорії "Банківські послуги" (в EasyPay – категорія "Банки та фінансові послуги");
    • вказати номер мобільного телефону, зазначений вами при реєстрації, або ваш ІПН;
    • сплатити чи продовжити кредит.
Чи можна достроково погасити позику?

Так, погасити кредит СreditPlus можна достроково у будь-який день. При цьому чим раніше ви повернете позику, тим менше сплатите за час користування кредитними коштами. Відсотки будуть нараховані тільки за ті дні, коли ви фактично користувалися кредитом.

Дізнатися суму позики, яку необхідно сплатити на поточний момент, Ви можете в особистому кабінеті або зателефонувавши до служби підтримки CreditPlus за безкоштовним номером 0 (800) 330-263.

Як погасити частину кредиту?

Наші клієнти мають можливість погасити кредит повністю, або частково.

Звертаємо вашу увагу, що часткова оплата без продовження кредиту доступна тільки у випадку відсутності простроченої заборгованості у вашому особистому кабінеті. Щоб погасити частину кредиту, авторизуйтесь в особистому кабінеті користувача та скористайтеся  розділом "Часткове погашення кредиту".

Які умови часткового погашення кредиту?

Часткове погашення кредиту без продовження терміну доступне клієнтам без простроченої заборгованості. При частковому погашенні, ви, в першу чергу, погашаєте нараховані відсотки, решта суми буде направлена на погашення тіла кредиту.

На яку суму будуть нараховуватися відсотки після часткового погашення?

Після часткового погашення кредиту, нарахування відсотків буде здійснюватися виключно на залишок тіла по кредиту.

Які наслідки несплати кредиту?

Радимо вам дотримуватися умов договору, які ви приймаєте, оформлюючи кредит. Порушення його вимог може призвести до негативних фінансових наслідків і погіршити вашу кредитну історію. Інформація про прострочену заборгованість, яку компанія передає до Бюро кредитних історій, погіршує ваш кредитний рейтинг та робить неможливим доступ до кредитування в банках та фінансових установах.

Де взяти довідку про погашення кредиту?

Довідка про погашення кредиту буде надана клієнту відразу ж після закриття діючого кредиту. Скачати її можна в особистому кабінеті клієнта.

Продовження кредиту
Як продовжити онлайн кредит?

Для продовження кредиту Вам достатньо сплатити суму фактично нарахованих відсотків за період, протягом якого ви фактично корситуєтеся кредитними коштами. Якщо ви сплачуєте суму, що перевищує нараховані відсотки, частина коштів буде направлена на погашення тіла кредиту. Подальше нарахування відсотків буде здійснюватися виключно на залишок тіла кредиту.

Після сплати відсотків відповідно до умов договору кредит буде продовжено автоматично.

Звертаємо Вашу увагу:

  1. Термін продовження кредиту - такий самий як початковий термін кредиту. Новий термін почнеться з наступного дня за днем сплати фактично нарахованих відсотків, пені та штрафів. При цьому, коли у вас буде сума для повної оплати, ви самостійно можете обрати дату погашення і погасити кредит достроково.
  2. З нового терміну кредиту діє стандартна відсоткова ставка, що передбачена умовами договору (1,8% на день за фактичну кількість днів користування кредитом).
  3. Операція продовження кредиту не доступна для клієнтів із маленькою сумою кредиту (залишок тіла кредиту менше 400 грн.), для клієнтів із значним терміном прострочки. Компанія залишає за собою право відмовити клієнту у продовженні кредиту відповідно до умов договору.

Сплатити необхідну для продовження суму можна в особистому кабінеті чи іншим способом зазначеним у розділі "як погасити".

На який термін можна продовжити кредит?

Термін продовження кредиту - такий самий як початковий термін кредиту. При цьому звертаємо вашу увагу, що повне чи часткове дострокове погашення кредиту можливе у будь-який день без додаткових комісій.

Яким буде розмір відсоткової ставки після пролонгації кредиту?

Після продовження кредиту діє стандартна відсоткова ставка - 1,8% в день на залишок тіла кредиту. При цьому звертаємо вашу увагу, що продовжуючи термін користування кредитом ви зберігаєте хорошу кредитну історію та економите на сплаті штрафів та пені.  Повне чи часткове дострокове погашення кредиту можливе у будь-який день без додаткових комісій.

Скільки разів можна оформити послугу пролонгації позики?

Ви можете продовжувати термін користування кредитом стільки разів, скільки вам буде необхідно. Єдина умова, ваш залишок тіла кредиту повинен бути більше 400 гривень. Для продовження кредиту необхідно сплатити проценти за користування кредитом на дату продовження.

Як отримати знижку
Як отримати знижку або промокод?

У CreditPlus існує програма лояльності, за допомогою якої кожен бажаючий може отримати знижку, і оформити свій кредит з максимально вигідними умовами.

Щоб отримати знижку, можна використати будь-який із запропонованих способів.

Для тих, хто ще не брав кредит в CreditPlus, ми надамо максимальну знижку. У цьому випадку її розмір складе 99,9%. Знижка буде врахована автоматично, додаткових дій від вас не буде потрібно.

Скористайтеся програмою лояльності для постійних клієнтів. З її допомогою можна заощадити від 5% до 25% від вартості кредиту. Подробиці можна дізнатися за цим посиланням.

Оформіть підписку на новини компанії, або просто зареєструйтеся на сайті, і отримайте доступ до особистого кабінету. У цьому випадку, ви будете регулярно отримувати промокоди і наші акційні пропозиції.

Якщо за допомогою перерахованих вище способів ви не змогли отримати знижку, зверніться в службу підтримки, де наші консультанти допоможуть вам вирішити будь-які ваші питання.

Особистий кабінет
Як увійти в особистий кабінет?

Для входу в особистий кабінет перейдіть за посиланням creditplus.ua/user. Логін - це ваш номер телефону, вказаний при реєстрації. Паролем служить унікальний цифровий ідентифікатор, який ви отримаєте в SMS-повідомленні, при кожній спробі авторизації до свого особистого кабінету.

Не повідомляйте пароль третім особам. Якщо у вас виникли підозри щодо використання пароля третіми особами - терміново зв’яжіться з нами за телефоном  0 (800) 330-263.

Як додати карту
Як додати нову карту?

Щоб змінити карту, або додати нову, скористайтеся стандартною процедурою реєстрації банківської карти, в своєму особистому кабінеті.

Чому я не можу зареєструвати карту?

Ми максимально спростили процес реєстрації картки, але іноді зареєструвати картку все ж не вдається. Щоб уникнути помилок, перевірте наступне:

  1. Чи має ваша карта доступ до проведення фінансових операцій в мережі інтернет? Чи встановлений для карти ліміт фінансових операцій?

    Перевірити дану інформацію можна звернувшись в службу підтримки вашого банку, чи за допомогою додатка інтернет банкінгу в вашому телефоні.

    Для реєстрації карти в сервісі CreditPlus, досить мати мінімальний ліміт в 1 гривню.

  2. При заповненні реєстраційної форми були неправильно вказані реквізити вашої карти. Перевірте вказану інформацію, і при необхідності, відредагуйте її.
  3. Карта, яку ви реєструєте, прострочена, заблокована, або неактивна. У сервісі CreditPlus можна реєструвати тільки активну карту. Для консультації з цього питання, зверніться в службу підтримки вашого банку.

Звертаємо увагу. Ми не зберігаємо реквізити Вашої картки. Повні дані карти Ви вводите на сторінці платіжного провайдера, який забезпечує безпечне зберігання даних і проведення операцій.

Телефон та SMS-сповіщення
Як змінити номер телефону?
  1. Змінити номер телефону можна в особистому кабінеті в розділі Персональна інформація. Надішліть нам лист з вашої електронної пошти, зазначеної в заявці на кредит, на адресу info@creditplus.ua, вкажіть в листі ваш новий номер телефону та ІПН. Після цього, очікуйте телефонного дзвінка служби підтримки з подальшими інструкціями.
  2. Якщо у вас немає можливості відправити електронний лист, - просимо зв'язатися з представником за безкоштовним номером 0 (800) 330-263. Наші консультанти з радістю допоможуть вам у вирішенні питання.

Заявки на зміну номера телефону розглядаються виключно в робочий час: пн-пт з 10:00 до 20:00, сб-нд з 10:00 до 18:00.

Процедура зміни номера розроблена для вашої безпеки. Дякую за розуміння!

Що робити якщо не приходить SMS-повідомлення?
  1. Уважно перевірте коректність Вашого номеру телефону (номер, на який відправлено СМС зазначений на екрані). У разі помилки змініть номер (натисніть відповідну кнопку) та замовте повторну відправку коду. 
  2. Якщо код не надійшов протягом 60 секунд - замовте код повторно, натиснувши відповідну кнопку.
  3. Якщо код все одно не надходить, спробуйте перезавантажити мобільний телефон, зачекайте декілька хвилин та повторіть операцію.
  4. Якщо код все одно не надходить, спробуйте видалити смс-повідомлення, можливо на телефоні недостатньо пам’яті для отримання нових повідомлень.
  5. Якщо ж зазначені вище дії не допомогли - напишіть нам у чат на нашому сайті чи зверніться до служби підтримки CreditPlus за безкоштовним номером 0 (800) 330-263.
Персональні дані
Як видалити дані про себе?

Реєструючись на веб-сайті creditplus.ua, споживач надає свою Згоду на збір та обробку персональних даних, яку в силу закону, відкликати неможливо. Законодавство України забов’язує нас зберігати інформацію про споживачів фінансових послуг. Саме тому, ми не можемо видалити дані про клієнта, та його дії в сервісі кредитування creditplus.ua.

На ваш запит, ми можемо деактивувати ваш обліковий запис. Також, ви маєте можливість подати заявку на відключення від email та SMS сповіщень.

utm_Campaign
Сума:
грн
-
+
Термін:
днів
-
+
Сума
Проценти

Сума погашення

ОТРИМАТИ ГРОШІ

Гроші будуть у вас уже сьогодні!

Оформлюємо кредит за 7 хвилин

Взяти онлайн кредит