Якщо ви плануєте робити покупки в інтернеті, створіть акаунти на сайтах ваших улюблених продавців заздалегідь і додайте всю необхідну інформацію (ім'я, рахунок і адресу доставлення, номер телефону тощо).
Пам'ятайте, що тисячі людей можуть хотіти те саме, що й ви, в той самий момент. Тому важливо все попередньо підготувати, щоб скоротити час, необхідний для розміщення та обробки вашого замовлення.
Припустимо, акція розпочалася, і ви все підготували, але розумієте, що на момент заповнення даних вашої картки на платформі товару вже немає в наявності. Ви можете уникнути цієї неприємної ситуації, ввівши дані своєї картки в обліковий запис до початку кампанії. Таким чином, ви зможете робити замовлення швидко і безпечно, заощаджуючи свій час і позбавляючи себе розчарування від того, що хтось інший придбав те, що ви хотіли.
Ознайомтеся зі способами оплати, які пропонує сайт, і заздалегідь оберіть, який варіант вам найбільше підходить. Таким чином, ви не тільки заощадите час, але й сплануєте свої витрати заздалегідь. Але не забувайте: завжди використовуйте безпечні, добре відомі способи оплати.
Якщо Чорна п'ятниця розпочалася, а ви з якихось причин не маєте доступу до комп'ютера, але ваш улюблений вебсайт або магазин має додаток, переконайтеся, що він оновлений до останньої доступної версії, а також переконайтеся, що вся ваша інформація, включно з адресою доставлення та способом оплати, оновлена і зберігається у вашому обліковому записі клієнта.
Почніть підписуватися на розсилку новин задовго до Чорної п'ятниці. Роздрібні торговці часто починають рекламувати свої пропозиції на Чорну п'ятницю за кілька тижнів до події. Підписавшись заздалегідь, ви матимете перевагу в отриманні інформації про знижки та акції. Деякі ритейлери пропонують ексклюзивні пропозиції та ранній доступ для підписників. Щоб повною мірою скористатися цими можливостями, переконайтеся, що ви ввімкнули сповіщення електронною поштою у вибраному вами поштовому клієнті або додатку.
Усе відбувається так швидко, що останнє, чого ви хочете, це побачити, як на кожному товарі, який ви хочете купити, з'являється значок «немає в наявності».
Наша порада — сплануйте все заздалегідь, складіть список товарів, які вам потрібні і які ви хочете купити, і збережіть їх в обраному списку у своєму акаунті. Так ви не забудете, на що звернули увагу, коли почнуть з'являтися пропозиції.
Визначте, скільки ви можете витратити та на що саме. Звісно, трапляються різні ситуації, та краще зекономити або звернутись до фінансового помічника, аніж тягнути гроші із «заначки» до дня знижок.
Порівняйте ціни в інтернеті, щоб переконатися, що інший магазин не продає товар дешевше. Не купуйте щось «просто тому», що магазин стверджує, що на нього діє спеціальна пропозиція.
«Швидко продаємо!» «10 інших дивляться на цей товар». «Не пропустіть!» Такі заяви покликані спокусити вас зробити покупку, яку ви б не зробили в іншому випадку. Найкращий захист для вашого гаманця — не піддаватися торговельному тиску.
Відточуючи свої навички кібершопінгу, ви можете заощадити гроші. В умовах інфляції, яка впливає на ціни, використання додатків для повернення готівки та розширень для браузерів — це один зі способів переконатися, що ви заощадите хоча б трохи на покупках. Навіть якщо ціни нижчі, якщо ви використовуєте додатки та розширення досить часто, повернення грошей буде накопичуватися з часом, і ви можете отримати значну суму наприкінці сезону.
Ритейлери можуть завищувати початкову ціну, щоб угода виглядала більш вигідною, тому зробіть невелику домашню роботу, і попередньо помоніторте ціни.
Звісно, не все можна купувати під час розпродажів.
Не купуйте одяг, косметику та взуття у Чорну п'ятницю. Найкраще купувати їх у Кіберпонеділок «з великою кількістю розпродажів на всьому сайті (шукайте коди купонів, щоб заощадити більше за допомогою текстових сповіщень, розсилок електронною поштою або купонних сайтів).
А ще є товари, на які варто зачекати. Іграшки будуть ще більше знижені в останні два тижні грудня, а зимовий одяг буде найдешевшим в останні кілька днів перед Різдвом і відразу після нього. Постільну білизну варто відкласти до нового року, під час січневих «білих розпродажів».