Internet Explorer не підтримується. Оновіть браузер або використовуйте інший.

Оновіть

UA creditplus
0 800 753 363 безкоштовно по Україні
0 800 753 363 (безкоштовні дзвінки по Україні)
Час роботи служби підтримки:
Пн-Пт: з 8:00 до 23:00
Сб-Нд: з 8:00 до 22:00

6 порад, як платити за харчові продукти менше

Харчування має бути збалансованим, але необов'язково дорогим. Економити на продуктах потрібно розумно — так, щоб було і смачно, й корисно. В іншому випадку список рекомендацій від лікаря обійдеться значно дорожче. У цьому матеріалі ми не розповімо, де купити три морквини за ціною однієї, але пояснимо прості життєві правила, яких варто дотримуватися кожному. 

Не купуйте про запас

Скільки зіпсованих продуктів ви викидаєте щомісяця? З проблемою скупчення їжі стикається кожен. Хазяйновиті кулінари використовують швидкопсувні продукти оперативно — наприклад, якщо сир лежить кілька днів, роблять з нього запіканку. Якщо ви не готові думати про те, куди подіти пів кіло зів’ялих томатів, не купуйте їх у такій кількості.

Проаналізуйте попит у себе вдома: що ви частіше вживаєте і скільки осіб будуть це їсти. Якщо ваш партнер терпіти не може сир, а його їсте тільки ви, чи є сенс купувати більше? Навіть якщо бачите велику знижку на п'ятикілограмову головку сиру — подумайте, хто, коли та з чим буде його їсти?

Виділіть конкретний бюджет під харчі

У будь-якому епп-маркеті є додатки для ведення витрат. Подібні програми допомагають тверезо оцінювати ситуацію зі спонтанними покупками та дають можливість зрозуміти, скільки грошей іде в нікуди. Здається, що на їжу ми витрачаємо мало, і всі продукти потрібні. В реальності неусвідомлені витрати «з'їдають» частину бюджету, яку можна було б витратити корисніше або глобальніше — наприклад, на відпустку або перший внесок на машину.

Якщо у вас буде чітке розуміння, скільки й на що ви витратили, відмовлятися від зайвого стане простіше. Деякі програми дозволяють встановити ліміт на витрати за категоріями. 

Влаштуйте екскурсійний гастротур районом

Можливо, біля вашого будинку або місця роботи є ярмарки, де асортимент ширший, а ціни — приємніші. Наприклад, у Києві подібні ярмарки проходять щовівторка й четверга біля ст. м. «Либідська», «Тараса Шевченка» та на багатьох інших локаціях. Безглуздо закуповуватися в центральних супермаркетах, які розташовані біля офісних центрів — у них інша цільова аудиторія, потреби й, отже, цінова політика. Порівняйте кілька маркетів, ярмарків, ринків і зробіть свій висновок. Часто буває, що ціна одного й того самого продукту відрізняється у двох сусідніх супермаркетах. Звертайте увагу на перепади у вартості, щоб не переплачувати зайве за одне й те саме. 

Крім того, у ринків і ярмарків цікавіша пропозиція. Наприклад, купувати сало в супермаркеті — не найкраща ідея. Це буде дорожче і не те :) Те саме стосується фермерських твердих і м'яких сирів, деяких видів фруктів і ягід, а також морепродуктів. Окремий плюс — можливість торгуватися. Касир покрутить пальцем біля скроні, у той час, як тітка Зіна з ринку зробить знижку за те, що ви взяли не 1 кг томатів, а 3. Якщо до тітки Зіни ходити часто, подіє психологічний фактор — порадить найкращий товар і, можливо, знову скине ціну.

Користуйтеся перевагами знижок

Знамениті жовті цінники — відмінна можливість заощадити. Однак варто бути обережним, щоб не купити прострочений товар. Як правило, знижки з'являються з наступних причин:

  • компанії влаштовують акції, щоб акцентувати увагу на собі (новий бренд прагне в маси або розпродає все перед ребрендингом);
  • деякі товари продаються повільно і, щоб звільнити склад, необхідно продати їх зі знижкою;
  • бренди конкурують за клієнта;
  • закінчується термін придатності.

Товари, у яких підбігає до кінця термін, не завжди погані — залежить від продукту. Наприклад, якщо термін придатності чипсів, консервів, кави, чаю, макаронів закінчується 15 липня, нічого не станеться, якщо ви купите їх цього ж дня. Однак це не стосується молочних, м'ясних та інших швидкопсувних продуктів. Завжди звертайте увагу на цілісність пакування, а також зовнішній вигляд і, можливо, запах товару.

Купуйте продукти на щоденних розпродажах

У супермаркетах і кафе поширена практика уцінки на кулінарію перед закриттям. Якщо продукти не куплять до цього моменту, їх спишуть. Тому для магазину вигідніше продати товар або страву за зниженою ціною. Це стосується тортів, молочних і м'ясних продуктів, хліба, фруктів та овочів.

Користуйтеся знижковими картами

CRM-система — геніальна річ. Коли ви повідомляєте магазину свої дані, для вас автоматично підбирають знижки на улюблені продукти, ґрунтуючись на досвіді ваших візитів до супермаркету. Це корисно, тому що вам не будуть пропонувати знижку на те, чим ви не користуєтеся. Наприклад, якщо у вас немає дітей, вам не стануть повідомляти про пекучі ціни на памперси або дитяче харчування. Точно так само веганам не відправлять повідомлення про надзвичайну знижку на яловичу ніжку.

Бонусна система дозволяє накопичити відсотки з покупок і надалі списати гроші або обміняти їх на якийсь додатковий товар. Також поширена практика — оформлення знижки тільки тим покупцям, у яких є картка магазину. У дні народження стають доступними персональні знижки.
 

utm_Campaign
Сума:
грн
-
+
Термін:
днів
-
+
  • Сума

  • Проценти

  • Сума погашення

Код активований