Бізнес-ідеї іноді з'являються як спалах геніальності. Вони можуть розвинутися з проєкту, який захопив вас, або з бажання розв'язати проблему. Вивчіть ефективні стратегії пошуку оригінальної бізнес-ідеї та її перевірки.
Після того, як ви знайдете цю ідею, зрозумійте, як визначити, чи має вона потенціал стати прибутковим бізнесом. Крім того, пройдіть особистісний тест, щоб отримати більше індивідуальних порад щодо створення ідей.
Багато чудових бізнес-ідей починаються з проблеми. Якщо ви можете визначити проблему у своєму житті або житті людей, які вас оточують, це може надихнути вас на ідею. Після того, як ви звузили сферу або галузь, що вас цікавить, з'ясуйте, які больові точки є у людей з продуктами або послугами, що пропонуються в цій галузі. Це може означати відтворення вже наявної ідеї або винайдення чогось абсолютно нового.
Засновниця Range Beauty Алісія Скотт намагалася знайти продукти, які б не подразнювали її чутливу шкіру. «Я просто не могла працювати з брендами косметики, які не тільки ігнорували мій тон шкіри, але й стан моєї шкіри», — каже вона. Бізнес-ідея Алісії ґрунтувалася на розв'язанні цієї проблеми, пропонуючи косметичні засоби для чутливої шкіри різних відтінків.
Хороша бізнес-ідея часто випливає з власних інтересів чи хобі засновника. Проведіть мозковий штурм ідей, пов'язаних з тим, що вам подобається, наприклад, спорт, ремесло, хобі чи предмет. Обираючи бізнес-ідею, засновану на пристрасті, ви матимете більше шансів зберегти мотивацію на всіх етапах заснування малого бізнесу.
Які ваші сильні сторони? Якими підприємницькими рисами ви вже володієте? Шукаючи ідею для власного бізнесу, використовуйте свої вже наявні навички. Багато підприємців використовують це як відправну точку. Ось кілька прикладів:
Чудова бізнес-ідея не обов'язково має бути абсолютно новим винаходом. Деякі з найуспішніших брендів - це ті, що ітерували або модернізували повсякденний продукт чи послугу. Подумайте про Uber для таксі та Tinder для аналогових швидких побачень — ці компанії змінили бізнес-модель давно наявного сервісу.
Чи є у вашій сфері інтересів продукт або послуга, яку ви можете вдосконалити? Чи можете ви впровадити інновації, щоб зробити його швидшим, розумнішим, меншим, легшим? Що, якщо ви запропонуєте його в несподіваному кольорі або текстурі? Чи можете ви взяти наявну концепцію і застосувати її для нової мети?
Погляньте на поточний ринок як на джерело можливих бізнес-ідей. Це чудовий варіант, якщо ви вже звузили свою ідею до галузі, цільової аудиторії або товарної категорії.
Існує кілька інструментів та вправ для дослідження ринку, за допомогою яких ви можете знайти прогалину на ринку або тенденцію, яку варто розвивати. Ось деякі з них:
Якщо ви є членом нішевої онлайн-спільноти, це може бути гарним місцем для пошуку ідей. Чи існує інший нішевий ринок, який ви можете задовольнити? Як споживач з особливими потребами, чи задовольняє ринок ці потреби? Якщо ви шукаєте ідеї для ринку, який недостатньо обслуговується, найкраще, якщо ви вже є частиною цього ринку і можете зрозуміти його потреби.
Нові бізнес-ідеї часто з'являються завдяки споживчим трендам або популярним продуктам. Існує кілька ресурсів, більшість з яких є безплатними, які допоможуть вам відстежувати тренди, коли вони з'являються.
Соціальні платформи, такі як Pinterest і TikTok, мають спеціальні сторінки, присвячені трендам. Ви також можете побачити трендові теми на самих соціальних платформах, як правило, за допомогою функції пошуку. В Instagram перейдіть до пошуку, і ви побачите рядок трендових ключових слів під рядком пошуку, а в TikTok ви можете відфільтрувати результати пошуку за «Топ» або перемикнутися на «Хештеги», щоб побачити обсяги використання пов'язаних тегів.
Нові ідеї часто з'являються на основі вже теперішніх ідей або як сучасна заміна повсякденного продукту. Але завжди є можливість створити щось абсолютно нове, чого світ ще не бачив. Якщо у вас є хист до дизайну і ви можете визначити проблему, яку не може вирішити щось, що вже існує, розробіть прототип продукту і протестуйте його з вашою цільовою аудиторією.