Internet Explorer не підтримується. Оновіть браузер або використовуйте інший.

Оновіть

UA creditplus
0 800 753 363 безкоштовно по Україні
0 800 753 363 (безкоштовні дзвінки по Україні)
Час роботи служби підтримки:
Пн-Пт: з 8:00 до 23:00
Сб-Нд: з 8:00 до 22:00

Як стати підприємцем у 18 років

Підприємець

В усьому світі налічується близько 600 мільйонів підприємців. Зважаючи на статистику, чи варто вам кидати навчання, щоб піти в бізнес? І чи означає це, що потрібно почати ризиковану справу, якщо у вас немає досвіду ведення бізнесу? Відповіді на ці запитання — у статті. Ви дізнаєтеся, як молодому підприємцю уникнути типових помилок.

Насправді не має значення, 18 вам або 63 — стати підприємцем можна в будь-якому віці навіть з мінімальними знаннями про бізнес. Усього можна навчитися навіть безкоштовно — про це ми розповідали в статті про дистанційне навчання.

Почніть з брейншторму

Будь-який бізнес починається з ідеї. Якщо ви хочете відкрити свою справу й стати підприємцем у 18 років, вам потрібно провести мозковий штурм. З'ясуйте, де є прогалина на ринку або як ви можете зробити щось краще. Потрібно зайняти ту нішу, яка буде рентабельною, цікавою і водночас посильною для вас. Складіть список, який допоможе запам'ятати ваші бізнес-ідеї.

Далі варто подумати про проблеми, які є у вас або в оточення. Проаналізуйте їх — тоді ви зрозумієте, як їх виправити й чому це можете зробити тільки ви. 

Наприклад, ви живете в невеликому містечку, де немає пекарні, і хліб доставляють з райцентру або великого міста. Це вже готова ідея — розгляньте можливість відкриття пекарні з унікальною торговою пропозицією. При цьому продумайте, що більше матиме попит у місцевих жителів: можливо, ніхто не буде купувати пончики з марципанами або авторський хліб на основі фінського рецепта, але регулярно братиме смачний і недорогий пшеничний хліб. З цього випливає наступне правило — говоріть з людьми, потенційними клієнтами. Вивчайте їхні потреби, щоб ваш бізнес був корисним і приносив дохід.

Розмовляйте з різними людьми

Почніть зі своїх близьких. Розпитайте, чого їм не вистачає. Подруга Катя хоче ходити на манікюр не в іншому кінці міста, а недалеко від дому. Мама скаржиться, що давно не пила якісну каву в місцевих закладах. Колишній однокласник працює віддалено, і планує шукати коворкінг, який відповідає його вимогам. Ці люди — часткове зображення актуальних потреб потенційних клієнтів.

Далі поговоріть із більш досвідченими підприємцями про уроки, які вони винесли. Почерпніть від них інформацію. Відвідайте кілька заходів для бізнесменів-початківців. Вони дадуть вам уявлення про те, чим займаються підприємці та як вони розв'язують проблеми. Ви можете запитати спікерів, які помилки вони допускали на самому початку і що робили, коли відкривали свій бізнес. 

Чим більше ви вчитеся в інших підприємців, навіть у тих, хто зазнав невдачі, тим більше ви зможете дізнатися, яких помилок слід уникати. Ви також можете розповісти їм про свою ідею, і вони дадуть вам надійний зворотний зв'язок.

Прищеплюйте здорові звички

Шкідливі звички — головний відвабливий фактор. Це не тільки паління, але й неправильний розпорядок дня або його відсутність. Лягайте спати не пізніше півночі й вставайте раніше. Заведіть звичку читати про сучасні тенденції й розвиток ринку, на якому плануєте будувати бізнес. Ваше завдання — зробити дні більш продуктивними та позбутися сторонніх чинників, які можуть стати причиною невдачі. Коли ви заводите здорові звички й оптимізуєте свій час, можна багато чого досягти, особливо як підприємець. 

Складіть бізнес-план

Найважливіше для молодого підприємця — бізнес-план. Для відкриття підприємства вам потрібно знати максимум про свій ринок, фінансові показники для швидкого старту та багато іншого.

Бізнес-план має містити цілі бізнесу й план реалізації на 3, 6 місяців та 1 рік. Наприклад, якщо ви хочете почати онлайн-бізнес, потрібно з'ясувати, як приймати платежі, оплачувати податки тощо. Можна почати й без плану, однак ви напевно зазнаєте невдачі через найдрібніші прорахунки. Це основа, без якої ви не зможете побудувати успішний бізнес. 

Шукайте інвесторів

Після того як чіткий бізнес-план готовий, починайте пошуки інвесторів. Вони можуть надати необхідне фінансування. Є інвестиційні онлайн-біржі, а також краудфандингові платформи. Останні працюють за принципом співфінансування: ви публікуєте ідею, а користувачі перераховують вам суми, які вважають за потрібне. 

Якщо інвестора все ще не вдається знайти, фінансуйте своє підприємство самостійно. Це може бути кредит у банку, якщо дозволяє кредитний рейтинг, або в МФО. Однак, якщо ваша ідея варта того, щоб в неї вкладалися інші люди або ви вмієте виставляти свої пропозиції в правильному світлі, знайти інвестора легко. Як правило, гроші дають на унікальні стартапи, які реально розв'язують проблеми сучасного споживача. Шукайте нішу й використовуйте вищезгадані рекомендації.

Не зупиняйтеся після першої невдачі

За статистикою, 8 стартапів з 10 зазнають невдачі. І це нормально. Засновники отримують необхідний досвід й отримують вигоду від помилок. З кожним новим кроком усе буде виходити краще. Покращуйте ідеї, опановуйте нові навички, радьтеся з експертами, і результат не змусить на себе чекати. Пам'ятайте: почати все заново можна в будь-який момент, в будь-якому віці та з будь-яким фінансовим становищем.
 

utm_Campaign
Сума:
грн
-
+
Термін:
днів
-
+
  • Сума

  • Проценти

  • Сума погашення

Код активований